-Waarom ik nooit de nieuwe pablo neruda zal worden-

Hij zit in mijn hoofd te masturberen op mixtapes van Britney spears, Nsync en de backstreet boys. Sperma vernietigd niets, maakt alleen een plakkerig zooitje van de muziek. Ik word hier niet opgewonden van, vraag me gewoon af hoe het afloopt met de bandjes, nadat de cassette stopt. Cellen galopperen door mijn bloedbaan botsen tegen de huidlaag er is geen finishlijn wel een oneindig heen en weer. Ze stromen om ter hardste nergens heen. Zijn naam heeft letters uit het alfabet, hetzelfde alfabet waarmee gedichten zijn geschreven ook beleidsteksten ik weet nog niet in welk hokje hij past en of hij effectief een land zou kunnen leiden of beter is met woorden Welke munteenheid het meest gediend is met zijn hoofd op de munten. Niet mijn land, Ik zou geen geld meer uitgeven, munten sparen en ze plakken in een kamer, daar luisteren naar die mixtape die ondertussen stinkt naar waar jongeren niet over nadenken, maar klinkt als toen we nog jong waren

Geplaatst in: Geen categorie

Geef een reactie

