ontmoeten

ik MOET blij zijn. Het MOET goed gaan. Ik MOET mijn mondhoeken omhoog buigen tot een glimlach zich vastmetselt in mijn gezicht.

NIKS MOET

Ik MOET leuk overkomen.Ik MOET zeggen; goed, als je vraagt hoe het gaat, knikken als je hetzelfde zegt. Ik MOET ambitie tonen, Ik MOET geloven in mezelf. Ik MOET groeien. Ik MOET uit het leven halen wat er in zit en ik MOET geloven dat er iets in zit.

NIKS MOET, LAAT LOS, ADEM IN, voel je dat? Het is lucht die in je longen danst

Ik MOET kunnen spreken over het weer. Ik MOET ver reizen en ik MOET dromen. Ik MOET een project voor in de toekomst. Ik MOET vrijwilligerswerk, want ik MOET mij profileren. Ik MOET het gesprek op gang houden. Ik MOET nog even blijven op cafe, Ik MOET nog een pintje. Ik MOET een volle agenda en indruk maken op iedereen.

NIKS MOET, Laat los, ADEM in, voel je dat? Het is de lucht die in je longen danst.

Ik MOET het van de daken schreeuwen, hoe verschrikkelijk goed het gaat met mij. Ik MOET altijd iets doen en nooit moe zijn. Ik MOET verliefd worden. Ik MOET niet verdrietig zijn als het stopt. Ik MOET dankbaar zijn. Ik MOET mijn werk goed doen en ik MOET steeds bijleren en beter worden. IK MOET trots zijn op waar ik nu sta. Ik MOET altijd vooruit. Ik MOET het licht zien, ook in het donker.

IK MOET, ALLES MOET GOED en ik ga door door door tot het licht uitgaat, de glimlach inzakt, het glas leeg is, het hoofd op hol slaat. Het elke kant op loopt en geen enkele weg meer ziet.

NIKS MOET, je MOET ademen. Je moet niet eens, je doet het gewoon. Het gaat van zelf. Voel je dat? Er zit lucht in je lijf en het zet je in beweging. ADEM in, er waait een nieuwe wind door je wolken en je wolken mogen blijven staan. Als er zon is mag die ook blijven, maar het moet niet.

Geplaatst in: Geen categorie

Geef een reactie

