Niveau 4

Plankenkoorts, SPOTLIGHT,  bang om op het podium te staan. Vooral nu, Vooral hier in Brussel.

Het wordt warm onder de voeten

Er zit een verdacht pakketje tussen je benen

Je staat op springen

Als je blijft staan is het lastig bewegen

Spring je?

 

Het begin van een romance op niveau 4

 

Doe je voeten omhoog, dan kan het niveau passeren,  wij stijgen naar een hoogtepunt. Er ligt een waar gaat ze heen strook tussen wat we doen en wat we willen. We willen meer doen.

We blijven staan,

plankenkoorts.

als we bewegen zit er leven in onze broekzak.  Een verdacht pakketje, dat bij kou, voor meer blauw op straat zorgt, alles krimpt, groeit als ik je naakt zie, of je dicht tegen mijn vel….

Laten we het luchtig houden. Opgelucht, Er ligt lucht op de zak.  Ze blaast hem zachtjes op temperatuur, Recht omhoog, strak, als pompende soldaten naar het hoogtepunt van de regelmaat. We zijn een gewoonte geworden.

Ik heb plankenkoorts, ben bang om op dit podium te staan. Breng ik je tot een hoogtepunt? Wordt het warm onder je voeten? Het is fijn dat je vandaag gekomen bent. Het is fijn dat je blijft. Ik ben DOVO, ik zal je gecontroleerd tot ontploffing brengen. Een hoogtepunt waarbij je zaadzak als een zandzak in elkaar klapt. Omdat we nog niet klaar zijn om klaar te komen zonder vangrail. We onszelf willen beschermen tegen een nieuw leven, de oneindigheid, hou je vast.

Er zit een verdacht pakketjes in je broekzak, ik heb plankenkoorts, het wordt warm onder onze voeten.

Laten we het luchtig houden.

Laten we het vooral luchtig houden.

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

