Heilig avondje in Spanje

Dit jaar woon ik 10 maanden in Spanje. Ik was bang dat sinterklaas niet langs zou kunnen komen. Maar een paar pieten waren in slaap gevallen in de speelgoedfabriek, vlak voordat de stoomboot naar Nederland vertrok. Zo misten ze de de boot. Het was al snel groot nieuws in Spanje, dat de pieten de boot hadden gemist omdat ze in slaap waren gevallen. Ik besloot te helpen, omdat de pakjesfabriek in mijn straat staat. Samen met sinterklaas regelde we goedkope ryanairvluchten om blaaspiet, goedhumeurpiet en slaapkoppiet toch nog op tijd in Nederland te krijgen. Als dank voor mijn diensten bood sinterklaas mij een heilig avondje in Madrid aan. Natuurlijk niet op pakjesavond, maar een beetje vroeger, zodat sinterklaas nog tijd genoeg heeft om de pakjes in Nederland te verdelen.

chilling with zwarte piet

Het was een gezellig feest

paard in huis

Zelfs amerigo was van de partij

sinterklaas

en natuurlijk waren er cadeautjes

De speculaas was warm, gelukkig was blaaspiet ook van de partij

De speculaas was warm, gelukkig was blaaspiet ook van de partij

Een gedachte over “Heilig avondje in Spanje

Geef een reactie

