huis

ik wou dat ik een huis was waar mensen in woonden

ze zouden mij verven,

mijn dak maken, dat de wind niet in mij blaast

als nu de regen in mijn hoofd valt,

is er geen bewoner die zegt: zullen we haar dak repareren,

zullen we haar een nieuw laagje verf geven

 

ze laten je gewoon VERPLOETEREN

waaaooohh waaaooohhh waah.

 

je moet nu iets heel geks doen zodat mensen zien, weten, ruiken

dat er iets niet klopt,  wel klopt

aan de deur, doe eens open

zodat ze zouden zeggen

hej er zit een gaatje in je huis, zou je dat gaatje niet dicht laten maken.

Geplaatst in: 1

Geef een reactie

